Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Mody i Propozycje tu wpisywac ;) !!!!
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna -> Wysypisko

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejsik_PL
Server Master
Server Master



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin obecnie i na pewno juz dluzej


PostWysłany: Pią 13:51, 13 Lip 2012    Temat postu: Mody i Propozycje tu wpisywac ;) !!!!

MODY Z KTORYMI WEJDZIESZ NA SERWER

1. CBA ver. 0.8.3.175 - [link widoczny dla zalogowanych]
2. J.S.R.S. ver. 1.4 - mod dźwiękowy [link widoczny dla zalogowanych]
3. Patch J.S.R.S ver.1.4.3 oraz Ver. 1,5 full- [link widoczny dla zalogowanych] oraz [link widoczny dla zalogowanych]
4. RWS - Real Warfare Soundmod - [link widoczny dla zalogowanych]
5. ShackTac Fireteam - [link widoczny dla zalogowanych]
6. ShackTac Movement - [link widoczny dla zalogowanych]
7. GDT Mod Grass - [link widoczny dla zalogowanych]
8. GDTmore island - [link widoczny dla zalogowanych]
9. GDT Mod Under - Grenade Launcher sights - [link widoczny dla zalogowanych]
10. WarFX:Blastcore - [link widoczny dla zalogowanych]
11. Gdtmod_nvgoggles - [link widoczny dla zalogowanych]
12. Ggdtmod_compass - [link widoczny dla zalogowanych]
13. Gdtmod_plants2 - [link widoczny dla zalogowanych]
14. Desert Mercenaries and BlackOps - [link widoczny dla zalogowanych]
15. Extented Warsaw Pact Markers - [link widoczny dla zalogowanych]
16. GDT Lighthouse [link widoczny dla zalogowanych]
17. GDT Streetlamps [link widoczny dla zalogowanych]
18. GDT Mod-sun [link widoczny dla zalogowanych]
19. Vop Sound 2.2 [link widoczny dla zalogowanych]
20. TrueMods trueuser [link widoczny dla zalogowanych]
21. zGuba's Gameplay Modifications [link widoczny dla zalogowanych] tylko plik PBO! ZGB_VapourTrails (Vapour Trails).pbo uaktywnia smugi kondensacyjne za samolotami
22. Trawa na Charnorusi wyglada bardziej jak trawa Wink [link widoczny dla zalogowanych]
23. Wylacza czesciowy blur na postefektach [link widoczny dla zalogowanych] lub tutaj [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Kejsik_PL dnia Wto 13:23, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kejsik_PL
Server Master
Server Master



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin obecnie i na pewno juz dluzej


PostWysłany: Nie 19:58, 15 Lip 2012    Temat postu: mody

Propozycje od Franka
[link widoczny dla zalogowanych]
keye
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejsik_PL dnia Czw 15:31, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sachael
Szeregowy
Szeregowy



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


PostWysłany: Nie 9:18, 22 Lip 2012    Temat postu:

Mam takową propozycje dotyczące znaczników:
[link widoczny dla zalogowanych]

a może takowy addon ( macie google, arafatki, berety talibów i inne) key też tam jest

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sachael dnia Pon 14:58, 23 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WarCity
Gość







PostWysłany: Sob 20:06, 04 Sie 2012    Temat postu:

Skoro używamy Desert Mercenaries and BlackOps, proponuje wrzucić też replacement do tego modzika Wink .

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Kejsik_PL
Server Master
Server Master



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin obecnie i na pewno juz dluzej


PostWysłany: Śro 18:33, 08 Sie 2012    Temat postu: tgw

Key z moda @tgw usuniety problemy z serwerem byly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejsik_PL dnia Czw 15:31, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MdriverP
Szeregowy
Szeregowy



Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 3:08, 04 Sty 2013    Temat postu:

A oto moja propozycja SATCOM satelite view. Wydaje mi sie że to ciekawa propozycja.

[link widoczny dla zalogowanych]
Arrow

Arrow
http://www.youtube.com/watch?v=YkEYBgucuDA&feature=player_embedded


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MdriverP dnia Pią 3:15, 04 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kejsik_PL
Server Master
Server Master



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin obecnie i na pewno juz dluzej


PostWysłany: Nie 1:10, 06 Sty 2013    Temat postu: Cargo Drop

A ja ciagle mysle o wprowadzeniu tego [link widoczny dla zalogowanych]
co wy na to pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejsik_PL dnia Czw 15:31, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICE...
Gość







PostWysłany: Nie 19:57, 06 Sty 2013    Temat postu: Re: Cargo Drop

Kejsik_PL napisał:
A ja ciagle mysle o wprowadzeniu tego [link widoczny dla zalogowanych]
co wy na to pozdr


Za dużo myślisz kejsik Twisted Evil. Kolejny niepotrzebny 'shit' którego będzie się używało raz na 100 lat.
Powrót do góry
MdriverP
Szeregowy
Szeregowy



Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 13:58, 07 Sty 2013    Temat postu: Re: Mody i Propozycje tu wpisywac ;) !!!!

Kolejna propozycja moda pomagającego w czasie gry dla mnie 10/10
ale jeszcze nie wiem jak to mogloby dzialac na serwerze.

[link widoczny dla zalogowanych]




Prosze o rozpatrzenie tejpropozycji jesli byla by i u nas mozliwosc wlaczenia takiej opcji.

A to dość nie udolne tlumaczenie jak to dziala bo przeztranslator nie mam czasu zeby tlumaczyc recznie.

Opis:
Arma rozszerzenie, które naśladuje w grze ruchomej mapie jako zewnętrzny aplication których można ustalić, w drugim monitorze lub nawet przez sieć na drugim komputerze.


Cechy / Zastosowanie:

Mapa przesuwa się wraz z graczem utrzymuje go centralnie (może dodać opcję, aby po prostu utrzymać gracza na ekranie)
Gracz ikona wskazuje kierunek
Mapa może być dowolnie przenoszone podczas ASM ma fokus (obecnie klucze, może mysz napędzane), przestawienie się, jak tylko otrzyma nową aktualizację pozycji.
ASM używa gniazd do IPC, umożliwiając bezproblemowe korzystanie z Internetu w komputerze sieciowym 2-ta (jeśli nie masz dual monitora). ASM wykonywalny jest serwer i ASM dll jest klient.
Tryb pełnoekranowy, sama aplikacja jest nadal 2D ale usunięcie paska aplikacji bardzo pomaga w zanurzeniu.


Instalacja:
Jak zawsze polecam modfolders użytku oddzielić własne treści z oficjalnej treści gry, aby uniknąć problemów.
Na różne sposoby, aby skonfigurować i używać ich modfolders prosimy odwiedzić naszą stronę FAQ.

Jeśli używasz wersji para może znaleźć instalacji mod parowych i FAQ aktywacyjny tutaj.

Po instalacji podstawowej:
- Uruchom "@ ASM \ SideMap \ ArmaSideMap.exe" (folder SideMap rzeczywiście może być kopiowany wszędzie -. Utworzyć skrót do exe na łatwy dostęp)
- Niech windows firewall rozpoznać go po raz pierwszy i otwórz wyjątku (nawet jeśli działa lokalna obecnie cała komunikacja jest TCP / IP)
- Uruchomienie ARiMR, upewnij @ ASM jest prawidłowo załadowany na ekranie początkowym
- Załaduj powyższą misję

Wkrótce otrzymasz mapę załadowanego ArmaSideMap, reagować na ruch gracza.
Można przenieść okno do drugiego wyświetlacza i zmaksymalizować go tam i mieć go u boku ARiMR.
I tymczasowo wyłączone tryb pełnoekranowy, gdyż jest obecnie związany z moim pulpicie wymiarach.


Ekrany użytkowania wspólnotowych:

Screens by pillpopper123

Ekran przez tankbuster



Aby to zrobić:
Wsparcie dla kolejnych ikon (grupa gracza jednostki, kolorami boczne / frakcja jednostek, pojazdów, itp.)
Dodaj wsparcie dla znaczników (cele, AOS, itp.)
Rysunek sposób radzenia sobie z poziomach zoomu i skali mapy (obecnie 1 piksel = 0,5 m)
Optymalizacje Mapa załadunku i zużycie pamięci (mapa test wykorzystuje się ~ 70MB RAM w 2x2km "pustyni" - no paging zaimplementowane)
Opracować jakąś Uzgadnianie strategii pomiędzy systemem skryptu ASM instancji i serwera na którym działa misję (ograniczyć wyświetlane informacje)
Secondary: Mimic jednostkę ARiMR GPS (zegarek i radio jednostki!) Na mapie.
Secondary: Biorąc dodano realestate do wyświetlania informacji, wszystkie typu rzeczy stanu może migrować do tego ekranu (zależy jeszcze wdrożyć GUI)


Znane problemy:
Precyzyjny ruch Mapa jest ograniczona (1 piksel na ekranie, nie subpiksel obsługuje żadnej wkrótce)
Ikony mogą pozostawić ślad za (problem pojawia się, jeśli tempo aktualizacji jest zbyt wysoki)


Uwagi:
- Paging pliku wprowadzono, musiałem zająć się tym wcześniej z powodu obaw pamięci (pustynia mapa nie jest problemem, ale większe mapy będzie), to dynamicznie ładuje / rozładowuje mapowania płytek na żądanie
Można zauważyć niewielkie guzki, gdy operacja ta ma miejsce (ze względu na płytki faktycznie są zbyt duże, obecnie 1000x1000px), dużo miejsca, aby zoptymalizować i uczynić go bardziej płynne.
Zużycie pamięci spadła z ~ 7MB-24MB (z ostatnich ~ 70MB), w zależności od ilości płyt załadowane. Powiększ jeszcze wdrożone, ale na torze.

- Icon szlaki problem został również obchodzone. Ogólnie i markery będą znacznie prostsze w użyciu.

- Można także przesuwać mapę dowolnie za pomocą klawiszy WASD (kiedy ASM ma fokus tylko), ale nie rób tego, jeśli masz Arma uruchomiony za i wysyłania danych. Są one wyświetlane w różnych wątkach i blokady nie są na miejscu. Powinno to stanowić problemu dla tych instalacji ASM w zdalnym komputerze. To będzie się zająć.

Dodam, że obecny stan jest bardzo nietrwały, mimo moich starań, i uświadomić sobie, jak begginner jestem, w jaki sposób mogę znaleźć tak wiele rzeczy "na kolana" i braku spójności, co prowadzi do łatwego do złamania aplikacji (tzn. usunąć / przenieść plik z bieżącej strukturze folderów i złamać go). Jest to również jeden z powodów źródłowy nie jest udostępniany jeszcze, wiem, że jest wiele do poprawy przed dowiedzieć się więcej, a ja jestem nieco przytłoczony sama oddech wszystkich rzeczy nowych.

Radzę zająć, nie zmieniając "sidemap.sqf" bezmyślnie. Nieosiągalny IP w Arma HALT zanim zrezygnował próbuje sama dotyczące niewłaściwych portów. Upewnij się, że masz dokładny adres IP komputera zdalnego przed modyfikacją, że. Zostaw POR "5555", jak to jest (w ustalony. Exe będzie konfigurowalny w przyszłości). Proszę uważajcie.

Jeśli chodzi o wydajność, mam ograniczone klatek na sekundę przy 33. Obciążenie procesora oscilates od 3 do 10% na moim Q6600 magazynie @. Teraz jest to zauważalne tylko gdy kierunek gracza jest zaniepokojony, to położenie i ruch map są mniej zależne ze względu na jego całkowitą ograniczenia pikseli.

Jestem pewien, że brakuje dużo więcej, ale naprawdę muszę trochę odpocząć. Miejmy nadzieję, że następna wersja będzie bardziej solidna, zarówno wniosku i wszystkie powiązane informacje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kejsik_PL
Server Master
Server Master



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin obecnie i na pewno juz dluzej


PostWysłany: Pon 14:34, 07 Sty 2013    Temat postu:

do tego jest potrzebny beta patch i na dodatek nie ma sygnatury i keya trzeba by sprobowac stworzyc a tak ogolnie fajna sprawa pozdr

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejsik_PL dnia Czw 15:31, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kejsik_PL
Server Master
Server Master



Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin obecnie i na pewno juz dluzej


PostWysłany: Wto 22:45, 08 Sty 2013    Temat postu: Jsrs

hej nowy mod do Jsrs -a wyszedl zobaczcie i sciagnijcie link [link widoczny dla zalogowanych] Key wrzucony tylko trzeba resa zrobic przy odpalaniu nowej misji pozdr[/u]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kejsik_PL dnia Czw 15:32, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin