Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
13PPL DomiA!2 West Revive - No ACE2 / ACE2
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna -> Wysypisko

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Śro 13:28, 13 Kwi 2011    Temat postu: 13PPL DomiA!2 West Revive - No ACE2 / ACE2

Jak wiadomo od jakiegoś czasu serwer Hell-Fire wygasł jak dalej będzie sie toczyć wspólna gra "niedobitków" 13 pułku oraz pozostałych graczy serwera nie wiem. Na razie wyszła propozycja by ten kto ma lepsze łącze wyjściowe hostował w danej chwili wspólnej gry.
Oczywiście nasunęła sie myśl by nadal rozgrywać misje Dominacji lecz opartej na czymś nowszym udoskonalonym dającym więcej frajdy z gry zespołowej. Oczywiście by nie było nudno i jedno w kółko te same Domin'a będziemy rozgrywać na różnych terytoriach, mapka, wyspach między innymi Czernoruś, Takistan, Lingor, Sahrani i w najbliższym czasie na najnowszej Duali.
Jak wspomniałem misje są przeznaczone pod grę zespołową a nie "każdy sobie - rzepkę skrobie", główny punkt to misje typowo dla zapaleńców robienia wszystkiego z buta. Również w najbliższym czasie wprowadzimy sobie restrykcje pełnienia służby (nawiasem mówiąc przy większej liczbie ludzi powyżej trzech, podzielimy sie na typową drużynę jednostek specjalny odpowiednio przezbrojonych oraz grających w trybie wojskowym z dowódcą na czele i podkomendnymi) by nikt nie siedział na tej samej służbie z tą samą giwera będziemy sie zmieniać by każdy miał frajdę z rozgrywki i postrzelania z wielu różnych pukawek jakie dostarcza nam BiS i A.C.E.2.

Ostatnio naszła sugestia by jednak przetestować moda ACE2 i zobaczyć czy rzeczywiście sprawdzi sie na naszych misjach jak na razie problemów z kompatybilnością misji itp. spraw nie ma.
W tym temacie będę zamieszczał aktualne i najnowsze wersje misje oczywiście każda kolejna zaktualizowana, poprawiona wersja będzie miała kolejną literkę alfabetu, na tę chwilę wersja F:
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście dla tych co jeszcze nie instalowali i nie aktualizowali A.C.E.2 moda zamieszczam linki z programami którymi możemy sobie go dorzucić do naszej Army:

[link widoczny dla zalogowanych]
Należy zainstalować i wyszukać serwer "-=Kellys Heroes=- ACE2 Arrowhead+ArmA2 YAS[HTTP]", z którego pobierze nam mod'a.

[link widoczny dla zalogowanych]
Po zainstalowaniu i samoczynnym zaktualzowało pojawi nam się po lewej stronie drzewko z folderami ACE'ka wystarczy kliknąć ikone powyżej i dac install or update.

Jak odpalić jakikolwiek mod, addons który ściągnęliśmy.
1. Tworzymy w głównym folderze Arma2 (np. C:\Programy\Bohemia Interactive\ArmA 2) folder o nazwie moda albo addona np. @Mod.
2. W folderze @Mod tworzymy kolejny folder o nazwie Addons i do niego wypakowujemy wszystkie pliki pbo.

Jak uruchomić mod'a, addnons'a:
Z tej strony pobieramy launchera (nawiasem mówiąc program który wykrywa nam dodatki do Army i pozwala na ch uruchomienie)
[link widoczny dla zalogowanych]
Plik z rozszerzeniem exe wrzucamy do folderu (np. C:\Programy\Bohemia Interactive\ArmA 2), następnie tworzymy sobie skrót tego pliku na pulpicie. Po uruchomieniu zmieniamy sobie na język polski, ustawiamy w zakładkach co na się żywnie podoba i zapisujemy poprzez kliknięcie dyskietki, i może zaznaczyć dowolne mod'y do uruchomienia, który w danej chwili potrzebujemy. I tym sposobem nie musimy zaśmiecać pulpitu tysiącami ikon do Army Razz

Wracając do misji a w szczególności do SZAIB (skrzynka z amunicją i bronią), zamieszczam linka z wszystkimi dostępnymi pierdołami A.C.E.2 moda. Jeśli ktoś będzie chciał zobaczyć albo nie zobaczyć jakieś giwery i innego przedmiotu z którego chciałby albo nie chciałby skorzystać podczas akcji wystarczy że doda kolejnego posta z wzmianką, sugestią co by tu jeszcze zmienić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do aktualizacji A.C.E.2 mod'a tak jak zasugerował Dziadek będziemy dokonywać tego w soboty co dwa tygodnie, natomiast gdy nagle ktoś sie dołączy do nas z zewnątrz z nowszą albo starszą wersją mod'a dokonamy wszyscy w danej chwili aktualizacji. Pierwsza idzie w te sobotę (18 kwietnia).


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 20:21, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Czw 23:03, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Wersja misji G:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmiany:
- zmienione jednostki na ligorze i czernorusi;
- wykasowany Javelin, Dragon;
- dorzucone M110 Scope;
- zroznicowanie wersji M4A1;
- usuniete Mk13 i M79;
- wstawiony modół wyłączonej staminy;
- wstawiony modół dzwięków radiowych w pojazdach;
- wyłączone markery ACE na mapie;
-
- wykryty bug z skokami na czernorusi;


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:40, 15 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Sob 17:06, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie ogólnie co do rozgrywania misji na ACE modzie. Osobiście dla tego który tworzy albo edytuje misje na Aceku jest trochę upierdliwe i wkurzające gdy nagle coś sie kurna buguje ale że tak powiem to małe piwo albo góra mała flaszka. Osobiście przedstawię moje wrażenia czyli wady i zalety:
MINUSY:
- regulacja celowników przy pomocy jednostek MOA, co by nie mówić ale opanować to, na tak wielu karabinach i spamiętać jest przesadne (ktoś stwierdził że tu musiałby sie każdy z nas specjalizować w danej dziedzinie spluw);
- brak praktycznego dalmierza, no sorry bardzo ale kurde na oko techniką prób i błędów wcelować cos na dystans kiedy mało mamy pocisków to coś napierdala do nas jest zabójczo upierdliwe;
- czasochłonne pitolenie się z ładunkami wybuchowymi, no cholera pod ostrzałem podkładać ładunki i bawić sie z kilku krotnym odbezpieczaniem jest kolejny raz wnerwiające Very Happy szczerze czuje się w drużynie wyróżniony że przeszedłem kurs sapera i kumie co mam z tym zrobić Very Happy
- brak jakiegokolwiek Huda-radaru z sygnalizacja w śmigłowcach, gdy nagle zostajemy namierzenie i obrywamy, no niby jest jakieś piszczenie gdy coś łupie do nas ale to ja sam wiem gdy słyszę ołów jak wali w blachę blackhawka;
- brak pojazdów typu Stryker w wersji pustynnej, no prócz medevic'a;
- regulacja siatki w lunecie jest widoczna gdy wyłączymy celownik, no ostatecznie ujdzie w tłoku, niby realizm;
- idiotyczne celowniki podwójne w M16A4 & M4A1 z Acog, szczerze mówią mogli w ogóle nie dawać takiej możliwości;
- upierdliwość Aików, po oddaniu strzału z większego kalibru z wzgórza oddalonego minimum 1 kilometr, równa się z wystawieniem transparentu z napisem "TUTAJ JESTEM MOŻECIE NAPIERDALAĆ Z CZEGO CHCECIE" (i to dosłownie z czego chcecie), taktyka odpal i chodu 100 metrów w prawo albo w lewo by oddać kolejny strzał hehe Very Happy ;

PLUSY:
- potężny arsenał broni piechociarza jak i pro hamerykańskiej tak i rosyjskie i nie tylko;
- "przyjemny" recoil (podrzut) karabinków przede wszystkim maszynowych jak i karabinków rodziny Ak74+ ale i również hamerykańskie spluwy leprze skupienie mają w łapach;
- lornetka MX-2A z flirem, super sprawa gdy trza wyczaić wroga, z możliwością przybliżania nie trzeba brać żadnych upierdliwych bateryjek duracell;
- możliwość ROZSTAWIANIA DWÓJNOGÓW no to chyba każdy wie Very Happy i nie trzeba tłumaczyć jak ta funkcja się przydaje niekiedy;
- udoskonalone wykorzystywanie Metisa, 1 raketa = 4 magazynki, możliwość nareszcie wyłączania podczerwieni no i z tego strzelać to sie ma frajdę gdy z wrogiego pojazdu zostaje kupa złomu hehe Very Happy ;
- awaryjny lot i lądowanie gdy się oberwie i straci silnik, no co by nie mówić ale doświadczony pilot wie jak ułatwia to sprawę gdy się nie leci jak kamień w dół;
- modelowanie graficzne światłem oraz super tektury broni, znacznie lepiej gra wygląda;
- dodatkowe moduły, rozmowy aików, super sprawa gdy sie słyszy wieśniaków z ameryki jak i ruskich i talibów gdy napierdalają i drą mordę po swojemu;
- podział pancerze na części, reaktywnego, na elementy pojazdów które są słabiej opancerzone (pojazdy nie zawsze eksplodują, do czego jesteśmy nachalnie przyzwyczajeni, niekiedy zaczynają się jarać aż sie spalą do cna);
-dostrajanie zasięgu granatnika podczepianego, no co by nie mówić ale nareszcie to się sprawdza zwłaszcza gdy celną rozpierduchę robimy z Mk32, szkoda tylko że nie zawsze szczapimy dokładny dystans;
- regulacja czułości noktowizji;
- regulacja wielu innych celowników, lunet, szczerbinek (np. wielkie zaskoczenie M14 DMR & SWD Dragunow);

Generalnie powiem tak idiotami sa Ci co nie chcą na nowo zainstalować ACE'ka i sprawdzić na własnej skórze w misjach jak sie gra na ACE'ku. Na prawdę warto spróbować, jeśli nie spasuje ok nikt nie zmusza ale pierdolenie że jest to gówno gdy sie nie miało tego w łapach w ostatnich dniach, to tak jak wyszła Vista i później Siódemka system i pitolenie, że XP jest królem a tam to jest ohydą (osobiście miałem Vistę 64bit Ultimate i byłem z niej zadowolony co prawda trzeba było mieć kombajna dobrego). Ne jestem fanem ACE'ka lecz uważam iz przy tylu wadach i tylu zaletach warto na nim grać przynajmniej w tego typu trybach gry jak Dominacje "z buta". Jeśli kogoś obraziłem z góry przepraszam lecz takie mam zdanie, które mógłbym zmienic jak wy podejście do decyzji by spróbować pograć na ACE modzie.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 17:15, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Sob 23:39, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Sloty:

Operator & Rescue -

Operator & Rescue - [Dziadeekk]

Corspman -

Corspman -

Demolition Specialist - [Sladum]

Demolition Specialist -

Artylerzysta AT/AA - [Autos2nH9]

Artylerzysta AT -

MG Gunner - [Bulan]

MG Gunner - [Kejsik]

Sniper - [Lancer]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 23:40, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
ICE...
Gość







PostWysłany: Nie 14:11, 17 Kwi 2011    Temat postu:

FOX-iu masz trywialne podejście. Inne zdanie niż twoje = idiota. Infantylizm w najczystszej postaci. Może czas wydorośleć i pogodzić się z tym iż inni też mają swoje zdanie, kto będzie chciał będzie grał na 'dopalaczu'. Ja osobiście do ace srace nie wrócę. Jeśli cię uraziłem najszczerzej i z premedytacją cie nie przeproszę Twisted Evil.
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Nie 14:56, 17 Kwi 2011    Temat postu:

I nie musisz wystarczy ze sciagam ludzi czy to z 13pułku czy to znanych ludzi serwera Hell-fire ktorzy maja własne zdanie lecz nie psioczą iz nie warto czegos sprawdzic czy rzeczywiscie czegos nie warto zwłaszcza tyle razy co ty grywałes gdy wiekszosc grała to twoje zdanie wiesz jest mało znaczące i nie tylko ja to twierdziłem i nie tylko do Ciebie sie to tyczyło ja tylko stwierdziłem ze zawsze jest warto sie przekonac w kazdym momencie gdyz usrtrojstwa sa non stop aktualizowne i zmieniane.
Powrót do góry
ICE...
Gość







PostWysłany: Nie 16:12, 17 Kwi 2011    Temat postu:

FOX-iu ja nie do aceka bije tylko do twojego podejścia. Dobrze że ściągasz ludzi jednakże, jeżeli niema ktoś ochoty na moda to jego wybór, a ty od razu że idiota bo spróbować nie chce. Więc nie dziw się że cię upominam tym bardziej że sam aceka mam gdzieś. Very Happy.
Powrót do góry
Slawek
Szeregowy
Szeregowy



Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole


PostWysłany: Nie 16:27, 17 Kwi 2011    Temat postu:

FOX napisał:
szczerze czuje się w drużynie wyróżniony że przeszedłem kurs sapera i kumie co mam z tym zrobić Very Happy

Zapomniałeś dodać, że był to przyspieszony kurs on-line dla wojsk sprzymierzonych organizowany bespośrednio na polu walki. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Nie 22:57, 17 Kwi 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 22:58, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Below
Server Master
Server Master



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamek Wolfenstein


PostWysłany: Pon 20:18, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Slawek napisał:
FOX napisał:
szczerze czuje się w drużynie wyróżniony że przeszedłem kurs sapera i kumie co mam z tym zrobić Very Happy

Zapomniałeś dodać, że był to przyspieszony kurs on-line dla wojsk sprzymierzonych organizowany bespośrednio na polu walki. Wink


No tak, niema to jak doświadczenie, wojsko zawodowe i służba zasadnicza to cieniasy oni takich rzeczy nie umieją, kilka miesięcy i lat ćwiczeń nierówna się szybkiemu kursowi sapera on-line:)


A tak serio:
Fox nie należy nazywać idiotami osób, tylko dlatego że nie chcą zainstalować moda. Większość osób miał tego moda, włącznie ze mną i jest do niego uprzedzona. Te tysiące usprawnień które tak wyliczasz są zbędne, celem gry nie jest "modlenie" się przed skrzynką z bronią, i zbieranie jakiś baterii, okularków, dodatków itp. Jest tam kilka fajnych giwer (oj tyty ładny AKMS-iku), ale po cholerę ściągać całego moda, skoro chodzi mi tylko o giwerkę? Zresztą nikt nielubi się przewracać po kilku krokach w pełnym oporządzeniu, czy wywalać w czołg cały worek rpg-ów i innych zjawisk nadprzyrodzonych znanych z aceka. Pomimo tego że ten mod się rozwija i jest poprawiany przez twórców, przez swoją komplikacje tylko zniechęca innych graczy do grania.

Od siebie dodam że ciesze się że "bawisz" się tymi misjami, skupiasz wokół siebie innych graczy itp, ale obawiam się ze acek raczej nie jest zbyt grywalnym modem (przynajmniej dla mnie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Wto 8:57, 19 Kwi 2011    Temat postu:

No widzisz Below tu sie mylisz, co do wad aceka ktore wymieniłes. Bo gdyby tak było to ja sam miałbym aceka w dupie.

Nie musisz sie modlic przed skrzynka bo w niej nie ma tego smiecia co w typowej skrzynce acekowej na dominacji ktora kiedys była na helu. Nie musisz sie bawic z maskami stoperami goglami i takimi tam pierdołami by spokojnie sobie pograc, bo nie jest ci to potrzebne.

Kolejna sprawa wstawiony jest moduł wyłaczonej staminy co sprawia ze majac około 143kilo nie padłem na ryj nawet po 300metrach i moglem biec dalej no a przeciez tak samo jest w bohemii.
Kolejna sprawa nie ma sensu walic tysiace rpgow by cos rozdupic. Ludzie aceka chyba sie domyslili by to zmienic. No ale was Bohemia nauczyła ze jak cos oberwie to nie wiadomo jak ma zrobic wielkie boom i jarac sie jak pola ropy naftowej. Eeeh.

Pojazd typu bmp po oberwaniu z metisa rpga smawa i takich tam nie musi eksplodowac lecz patałaszki napewno pujda z dymem. Nie kazdy element pojazdu musi byc taki ze jak oberwie to odrazu ma sie jarac cały sprzet. Traf bwpa w silnik to masz dwie opcje albo eksploduje odrazu albo zacznie sie dymic, jarac a nastepnie eksploduje i sfajczy sie do cna. No ale co tam kazdy widzi aceka przez doswiadczenia z T90 z army jedynynki, szkoda słow.

Ja wymienie wady które rzeczywiscie można by określić że sam Acek zarobił sobie kulke.
Przykład, przecież to Acek jako wileki mod dał nam w pełni możliwośc w miare bezpiecznego fruwania w powietrzu, dał nam systemy ostrzegania, z którego kierunki pocisk AA nadlatuje oraz mozliwość odpalania flar, tak bynajmniej było w armie 1. Natomiast w OA sam siebie udupił pozbawiając sie systemów ostrzegania w czasie namierzania i lecącego pocisku. Jednym słowempo co nam flary jak nie wiemy kiedy możemy oberwać i z którego kierunku.

Kolejna sprawa jednostki Moa w lunetach o ile sam Acek kiedyś nam zaoferował okienko dialogowe by dostrajać lunete co do prawie "centymetra" o tyle w danej chwili korzystamy z taktyki prób i błędów kiedy to wreszcie pocisk doleci do celu, więć o np. nocnym strzelaniu z noktowizji albo TWS'ów możemy zapomnieć w przypadku karabinów snajperski iż cokolwiek trafimy.

No ale wy dostrzegacie wad których nie ma więc widac iz dawno graliście na Aceku mam wrażenie że odkąd przestaliście grać w Arme 1.

A co do niby dręczących co chwile aktualizacji Acekowych doszliśmy do wniosku z Dziadkiem iż aktualizacje bedziemy robić co druga sobotę chyba że ktoś wcześnej do nas dołączony z nowsza wersją. A w koncu to nie jest problem gdy gramy na hoscie a nie na serwerach.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 10:57, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
ICE...
Gość







PostWysłany: Wto 13:43, 19 Kwi 2011    Temat postu:

FOX napisał:
No ale was Bohemia nauczyła ze jak cos oberwie to nie wiadomo jak ma zrobic wielkie boom i jarac sie jak pola ropy naftowej. Eeeh..


Wiem FOX-iu, wiem. Głowa też różnie oddziałuje na pocisk. 0.45 ACP nie zabija po 1szym strzale eh ten wspaniały acek. Colt 1911 ma 7 naboi to więcej niż trzeba aby ubić dowolną żywą istotę, pod warunkiem że nie jest to ace srace. Acek cie też nauczył że wchodząc do czołgu z rozwalonym silnikiem wybuchniesz. A co do kilogramów 100 ileś tam rozumiem tyle tylko że nieraz leżało się na brzuchu mając 30 kilo (km+magazynki na klasie pilot). Zresztą już mówiłem nie o aceka chodzi tylko o sposób twoich wypowiedzi.
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Wto 16:55, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Dobra Panowie wersja J (plik jest co prawda o nazwie H):
[link widoczny dla zalogowanych]

By zagrać w gre potrzeba ściągnąć pliki:

UH-1Y Venom reskiny
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednostki US Special Forces
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyspa Duala
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmiany aktualizacje:

- dodane do skrzynki IR Strobe (MS-2000) czyli świetlik, RPG z celownikiem, plecaki, oraz amunicja smugowa do nie ktorych broni AR i snajperskich, magazynki testowe do Smawa;

- dostrojone jednostki i sloty (jeśli ktoś będzie chciał moge mu zaaplikować pierwszą broń jaką chce z amunicją, standardowo M16A2 z 1 mag);

- dorzucona muzyka "barra" i logo 13 pułku na wstępie;

- MHQ w postaci 1. UH-1Y Comando, 2. MH6-J;

- side mission bugujący się (rozwalic suda na takistanie) usunięty z wyliczanki;

- usuniety motor z creativ mhq;

- drop Hmmwv (na takistanie zmieniona wersja na podstawową zabudowaną);

- wyłączony defens island;

- usunięte stringi na dziwce (siatka po drugim respie pojazdów);

- przeniesiona baza na Takistane i Czerno;

- dorzucona misja na Sahrani i Duala;

- wyłączony backpack, przyczyną było dość częste bugowanie się co powodowało iż za każdym razem trzeba było inaczej dostrajać ekwipunek, zaczęło to dręczyć graczy;

- usunięty moduł wyłączonej staminy, daje to możliwość noszenia drugiej broni na plecach, by nie "zdechnąć" w pewnym momencie nawet biegnąć sprintem wystarczy iż nasz ekwipunek ma mniej niż 50 kilo (przykład: SCAR_H_STD_EGLM_Spect, M110 Scope, 6 magazynków, 8 granatów strzeleckich, wyrzutnia SMAW, 3 rakiety, lornetka, noktowizor - spokojnie mamy poniżej 50 kilo);

Post jest poprawiony z wrzuconą wersją misji od razu "J".
Zostały tu podmienione jednostki oraz użyty reskin śmigłowca UH-1Y. Oczywiście zostało to zmienione z przyczyn iż chciało wam się jednostek lepiej pasujących i różniących sie. Co do tego różniących się to przyznam osobiście że to nie bal przebierańców by każdy z nas sie wyróżniał bo od tego jest face (twarz), gramy armią, woskiem a nie burdelem na kółkach że każdy z nas ma mieć inne stringi.
Jeśli ogólna opinia będzie taka że podoba się ok. Nowe propozycje by coś nowego ściągnąć i dorzucić nie widze problemów by coś sprawdzić przetestować i wpierdzielić do misji. Lecz jesli znów będe słyszał że jest coś nie tak pierdziele to i gramy na czystym Aceku z takimi jednostkami jakie daje nam mod i Bohemia. A jeśli wkurzycie mnie to w ogóle będziemy grać bez Aceka. Ja wole przrabiać kolejne misje na nowych mapach by tereny były coraz to inne do walki anie poprawiać misje na każdej jednej wyspie bo coś nie tak albo przyjmujemy odgórnie że kożystamy z tego albo walimy to i gramy na Aceku albo na Bohemii. Może ruszę wyspę Podagorsk.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 19:29, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Śro 19:34, 20 Kwi 2011    Temat postu:

Kejsik albo ktoś innych, usunąłem maila z tymi plikami do hosta jeszcze raz potrzebuje te pliki i co mam dopisać mail [link widoczny dla zalogowanych]

Nowa Dominacja na nowej mapie jeśli sie uda to w naljbiższym czasie :p piatek zagramy sobie na Podagorsku klimat Czernorusi ale terez znacznie mniejszy link:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 19:50, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Czw 13:14, 21 Kwi 2011    Temat postu:

Dobra ogólnie jest tak by we wszystkie misje zagrac w zaleznosci jakie mapy idt. trza mieć następujące pliki:

ACE2
[link widoczny dla zalogowanych]

16AA's Griffin Reskin
[link widoczny dla zalogowanych]

SpecOps, Mercs, BlackOps and OpFor units
[link widoczny dla zalogowanych]

CAA1 Sahrani i jeden plik jescze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podagorsk
[link widoczny dla zalogowanych]

Isla Duala & Lingor (+ pliki do Lingorna)
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowo mozna skorzystać z modów:

JSRS mod dzwiękowy (nalezy susunąć pliki o nazwie FFAR i Stryker)
[link widoczny dla zalogowanych]

VopSound mod dzwiękowy
[link widoczny dla zalogowanych]

GDT mod grass, kosi nam trawę
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmiany i aktualizacje jakie zaszły:

- poprawione Sadarm pociski w call artyllery;

- dostrojone magazynki do Mk17 HK417 i M110;

- jednostki bez nakrycia głowy w profilu gracza możemy sobie dobrać co nam się podoba;

- poprawki odnośnie Duali;

- misja na Podagorsk;

Paczka misji "K":
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:06, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin