Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Cooperation Domino Extrem
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna -> Wysypisko

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Pią 19:10, 08 Paź 2010    Temat postu: Cooperation Domino Extrem

Po ostatnich rozgrywkach na misji Domino Revive West "No HMQ", została wysunięta myśl nowego projektu misji, która już ma wielu chętnych graczy najczęściej bywających na serwerze.
Myśl projektu to przede wszystkim wersja ekstremalna oraz jak najbardziej zbliżona do rzeczywistości.
Misja oczywiście będzie dostarczała wrażeń dla tych co lubią biegać po glebie jak i również siedzieć w stalowej puszcze oraz kokpicie lotniczych pojazdów, z tym że nie będzie się wiązała z mnóstwem pojazdów na bazie, każdy sprzęt mający wartość bojową będzie możliwy do zdobycia po każdym side mission i main target. Zdobyczne bonusy będą objęte większym ryzykiem niż dotychczas z powodu ich jednorazowości czyli braku możliwości naprawy wraku...
Misja będzie oparta na Dominacji Revive West 2.54 no MHQ. W weekend zaczynam kolejny semestr studiów więc zapewne skończę ją najwcześniej na wtorek.
Do administratorów serwera będę miał prośbę o ustalenie nazwy zaprojektowanej misji oczywiście po jej ukończeniu by mieli świadomość w jaki sposób jest prowadzona rozgrywka.
Do Dziadka prośba o ustalenie i podanie nazw bazy "Alpha" i "Beta" na bardziej oryginalniejsze takie jak prosił.
Po wykonaniu misji zamieszczę kolejnego posta z szczegółami projektu.
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Nie 13:44, 10 Paź 2010    Temat postu:

W czasie dokonywania przeróbek, SunZiom oraz Dziadek zaproponowali brak jakichkolwiek ciężkich sprzętów bojowych, aby wykonywanie kolejnych zadań miało nadal wysoki poziom trudności oraz panowało więkrze zgranie na ziemi... Kilka osób poparło ten pomysł i ja również jestem za tym by na serwerze panowałała bardziej zwarta współpraca. Jeszcze dziś albo jutro postaram się przedstawić zakres zmian. Każdy kto miałby jakiś kolejny pomysł mobilizujący graczy do współracy prosiłbym o przedstawienie w tym temacie. Jeśli ktoś jest w stanie wykonać kilka nowych side mission lub je urozmaicić również zapraszam do współpracy.
Powrót do góry
Kristof
Server Master
Server Master



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


PostWysłany: Nie 14:52, 10 Paź 2010    Temat postu:

zapomniales dodac 13PPL do Cooperation Domino Extreme !

Misje mam juz bez Abramsow i Bradley ! (tylko samocjody zostaly )

Reszta to czy usunac :

-AS50 i inne snajpeki czy zostawic ?
-A10 i inne bojowe smigla (za side oczywiscie) zostawic czy nie ?

Wersja jesli ma byc EXTERME to tylko RANKED Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Nie 18:49, 10 Paź 2010    Temat postu:

Ranked jest nie wymagany bo nie ma do czego, jedynie do broni piechura a to jest bezsens. Ktoś nagle z nas wbije na serwer i będzie chciał postrzelać z Barreta a nie będzie mógł bo musi nabić na przykład 100 punktów co spowoduje, że każdy pedzie polował jak Rambo na stiebla by nabić tyle punktów, co prawda ranked ma tylko jednego plusa nie będzie snajperów amatorów oraz dopóki, któryś z nas nie nabije odpowiedniej ilości punktów, będzie się trzymał kupy jednak osobiście uważam, że każdy od początku powinien mieć możliwość korzystania ze wszystkiego co będzie dostępne na bazie, co mam już zaprojektowane z głową.

Projekt:
Piechota 3 drużyny Alpha Bravo Charlie, 15 slotów:

Alpha - US Army SpecialForces
1 US Team Leader SF - only 13PPL/TS (call drop)
2 US Operator SF- only 13PPL/TS (Rescue operator - call arty)
3 US Madic SF (build mash)
4 US Grenadier SF
5 US MG Gunner SF (build MG nest)
6 US Sniper (wersja maskująca)

Bravo - CZ & KSK Army
1 CZ Team Leader SF - only 13PPL/TS (call drop)
2 CZ Grenadier SF
3 CZ MG Gunner SF (build MG nest)
4 KSK Madic (build mash)
5 KSK MG Gunner (build MG nest)
6 KSK MG Gunner (build MG nest)

Charlie - US Army Soldier
1 US Pilot - only 13PPL/TS
2 US Enginner - only 13PPL/TS(eng)
3 US Enginner (eng)

Bazy:
Warrior (baza główna - północne lotnisko)
Sprzęt (do każdego choopea możliwość ładowanie Ammo Box'a):
air (lift - możliwość podczepiania sprzętu): UH-60M, Merlin HC3 (lift), Mi-171Sh (lift), MH-6J, UH-1H (Resistance), MV-22 (lift).
vehicles (* - z możliwością ładowania skrzynki z ammo na pake):
Hmmwv GPK M2*,Hmmwv TOW*, CZ Offroad*, CZ Offroad*, SUV [ONZ], MTVR*.
Do tego Hmmwv Ambulans stacjonarny tzw. "Creative Vehicles", z możliwością tworzenia:
ATV, Hmmwv CROWS M2, Hmmwv CROWS MK19, Hmmwv Avanger, MTVR Fuel, MTVR Ammo, MTVR Repair, Plecak - Kojot.

Gazni (baza poboczna - południowe lotnisko)
Sprzęt:
air (lift - możliwość podczepiania sprzętu): CH-47F lift
vehicles (* - z możliwością ładowania skrzynki z ammo na pake):
Hmmwv GPK M2*,Hmmwv TOW*, CZ Offroad*, CZ Offroad*, SUV [ONZ], MTVR*.
Oraz HQ (Stryker Medevic Ambulans stacjonarny tzw. "MHQ1", z możliwością tworzenia oraz teleportacji dwustronnej między bazami:
ATV, Hmmwv CROWS M2, Hmmwv CROWS MK19, Hmmwv Avanger, MTVR Fuel, MTVR Ammo, MTVR Repair, Plecak - Kojot.

Call Drop - czyli zrzut z C130J:
Ammo Box - skrzynka z amunicją i bronią
Hmmwv Sov - Hammer (7-osobowy z MK19 i M240)
TOW TriPod - trójnóg z wyrzutnią TOW (6-strzałowy, 360')

Lift Vehicles - czyli sprzęt podczepiany pod śmigłowce:
Hmmwv GPK M2,Hmmwv TOW, CZ Offroad, CZ Offroad, SUV [ONZ], MTVR, Hmmwv CROWS M2, Hmmwv CROWS MK19, Hmmwv Avanger, MTVR Fuel, MTVR Ammo, MTVR Repair.

Brak Bonusów lub ich podmiana na zaopatrzenie.
Przywrócone wszystkie side mission w centralnej części Takistanu w miejscu dawnej bazy Alpha, z wyjątkiem północnego lotniska oraz misji wymaganych Rescue Operatora z powodu buga.
Podmiana sprzętów na side mission tzw. do przejęcia i zniszczenia na np. Mi-24 [TAK] Wild Cat AH11 [BAF], T-55 [TKA] na T-72 [TKA].
Na mapie będą oznaczenia wszystkich pojazdów dostępnych od chooperów po samochody itp.
CH-47F na bazie Gazni z trybem automatycznego powrotu po ok. 8 minutach nieobecności.

SZAIB - czyli Skrzynka z amunicją i bronią - wyposażenie:
__awc(Binocular_Vector,10)
__awc(NVGoggles,5)
__amc(Mine,10)
__amc(Pipebomb,10)
__amc(HandGrenade_West,30)

__awc(M9,5)
__awc(M9SD,5)
__awc(Colt1911,5)
__awc(glock17_EP1,5)
__awc(UZI_EP1,5)
__awc(UZI_SD_EP1,5)

__awc(M16A2,5)
__awc(M16A2GL,5)
__awc(M16A4,5)

__awc(M4A1,5)
__awc(M4A1_AIM_SD_camo,5)
__awc(M4A3_CCO_EP1,5)
__awc(M4A3_RCO_GL_EP1,5)

__awc(SCAR_L_CQC,5)
__awc(SCAR_L_CQC_Holo,5)
__awc(SCAR_L_STD_Mk4CQT,5)
__awc(SCAR_L_STD_EGLM_RCO,5)
__awc(SCAR_L_CQC_EGLM_Holo,5)
__awc(SCAR_L_STD_Holo,5)
__awc(SCAR_L_CQC_CCO_SD,5)
__awc(SCAR_L_STD_EGLM_TWS,5)
__awc(SCAR_H_CQC_CCO,5)
__awc(SCAR_H_STD_EGLM_Spect,5)
__awc(SCAR_H_LNG_Sniper_SD,5)
__awc(SCAR_H_STD_TWS_SD,5)
__awc(SCAR_H_LNG_Sniper,5)

__awc(Sa58P_EP1,5)
__awc(Sa58V_EP1,5)
__awc(Sa58V_RCO_EP1,5)
__awc(Sa58V_CCO_EP1,5)
__awc(FN_FAL,5)
__awc(FN_FAL_ANPVS4,5)

__awc(MP5A5,5)
__awc(MP5SD,5)
__awc(G36_C_SD_camo,5)
__awc(G36C_camo,5)
__awc(G36K_camo,5)
__awc(G36A_camo,5)
__awc(MG36_camo,5)

__awc(M14_EP1,5)
__awc(DMR,5)
__awc(M107,5)
__awc(M110_TWS_EP1,5)
__awc(M110_NVG_EP1,5)
__awc(M24_des_EP1,5)
__awc(BAF_LRR_scoped,5)
__awc(BAF_AS50_scoped,5)

__awc(Mk_48_DES_EP1,5)
__awc(m240_scoped_EP1,5)
__awc(M240,5)
__awc(M249,5)
__awc(M249_EP1,5)
__awc(M249_m145_EP1,5)
__awc(M249_TWS_EP1,5)
__awc(M60A4_EP1,5)
__awc(BAF_L110A1_Aim,5)

__awc(M79_EP1,5)
__awc(Mk13_EP1,5)
__awc(M32_EP1,5)

__awc(MAAWS,10)
__awc(JAVELIN,10)
__awc(STINGER,10)
__awc(M47Launcher_EP1,10)
__awc(SMAW,10).


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 21:30, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Nie 22:33, 10 Paź 2010    Temat postu:

OK misja w fazie pierwszej wykonana, że tak powiem na sucho nie testowana wszystkich chętnych zapraszam do pobrania i przetestowania.
Zmiany w czasie tworzenia projektu to zwiększona ilość slotów z 15 na 21.
Wersja pierwsza "a":
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłoby dobrym motywem aby ktoś znający się zmienił intro z medalem na biało-czerwony herb 13PPL.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:55, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
PACO
starszy szeregowy
starszy szeregowy



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zimbabwe


PostWysłany: Pon 9:06, 11 Paź 2010    Temat postu:

Brakuje mi 3 rzeczy.
1)M136, które bardzo lubię.
2)Żołnierzy regularnej US Army.
3)Przynajmniej Stryker'ów z cięższego sprzętu.

Taka mała uwaga, ciekawiej by się walczyło tylko przeciw partyzantom. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pon 10:34, 11 Paź 2010    Temat postu:

1) M136 dorzucone
2) Regularne jednostki US Army to prócz 3xEngineer'ów to podmienione jednostki:
US MG Gunner na Drake (lekki), US Sniper (Snajper w camo) na Strzelec Wyborowy, US Soldier SF (Opertaor - szturm) na US Rifleman AT (Strzlec (ppanc. - z M136).
Ogólnie w Alpha Team jest pięciu gości SF i trzech regular.
Dodakowe zmiany to piewszy Pilot na Pierce (lekki - z pełnym ekwipunkiem), US Operator SF na Graves (lekki).
3) Strykery zostały dorzucone wersja M2 i Mk19 (wersje transportowe- możliwym ładowanie ammo box'ów)
Nasunęła mnie myśl odnośne partyzantów co prawda jest trochę problem z podmianą sporej ilości jednostek (czasochłonne), jednak ze względu iż i tak nie posiadamy lotnictwa w postaci samolotów to mam pomysł by przestawić bazę główną w miejsce bardziej ustronne w końcu wróg panuje na całym terytorium mapy, dodatkowo zostaną przywrócone side mission's na północnym lotnisku.
Miejsce na lokalizacje to "Przełęcz Darbang". Wykonam dwie wersje z północnym lotniskiem i w nowym miejscu, która będzie lepsza to tą wykorzystamy.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 10:37, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Pon 17:37, 11 Paź 2010    Temat postu:

OK misje przetestowane, dzięki Mirek.

Przedstawiam wersja "b":
[link widoczny dla zalogowanych]

Oraz wersje "c", czyli zmiana położenia Bazy głównej "WARRIOR" w miejsce Przełęczy Darbang, oraz poprawka odnośnie wraków:
[link widoczny dla zalogowanych]

Misje zostały sprawdzone. Administratorów serwera oraz innych graczy Hell-Fire'a proszę o ustalenie kto jest za wersją "b", a kto za wersją "c", mnie osobiście w sumie bez różnicy co prawda misja "c" dawałaby nowe możliwości taktyczne odnośnie poszczególnych main'ów i side'ów.
Nastąpiła ostatnia aktualizacja odnośnie skrzynki oraz Team'ów:
Alpha Team - regularni żołnierze US Army (6 typa)
Bravo Team - US Special Forces (6 typa)
Charlie Team - KSK SF & ACR regular (6 typa)
Delta Team - Pilot & 3xEnginner (4 typa)
Ogólnie 22 sloty czyli tyle ile na serwerze.
Administratorów serwera prosiłbym o zapodanie, któreś z misji na serwer w celu ich rozgrywki.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:55, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Wto 20:14, 12 Paź 2010    Temat postu:

Wersja "d" myślę, że ta lokalizacja bazy zwiększy logistykę naziemną:
[link widoczny dla zalogowanych]

Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 21:17, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Kristof
Server Master
Server Master



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


PostWysłany: Wto 22:30, 12 Paź 2010    Temat postu:

Fox znow wrzucasz wszystko od a do d . Daj raz a konkretnie !
Przypisywanie slotow to chyba przesada ale ok 13PPL moze byc ale property Fox NEIN!!
poprawki beda i to spore Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Śro 12:47, 13 Paź 2010    Temat postu:

Poprawka:
- zmiana nazwy slotu na - only 13PPL/TS;
- dorzucone AS50 TWS & M107 TWS;
- Modyfikacja 13PPL;
- usunięte ogniska;
- zmiana nazwy bazy na : -"WARRIOW" Base;
- poprawiona pozycja wraku C130;

[link widoczny dla zalogowanych]

Miałbym propyzje odnosnie śmigieł transportowych dac ich tylko kilka sztuk bo i tak wszystkich nie wykorzystujemy ale dać różnorodne: UH-60M, UH1-F, MH-6J.
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Śro 22:55, 13 Paź 2010    Temat postu:

Sprawdziłem 2 razy i pomyślałem 3 razy, przedstawiam wersje "F", lokalizacja to Feruz-Abad:
Aż sam jestem zachwycony tym pomysłem Kristof'a:

Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]

Link z misją 17:00 14-10-2010:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowe zmiany to:
- czas do ponownego skoku 5, 10, 20 minut, standardowo ustawione na 5 minut;
- MH-6J mają ustawiony czas powrotu do bazy podczas nieobecności gracza przez ok. 10 minut;
- skok Halojump 1000m, 2000m, 3000m, standardowo 1000m;
Baza została ogrodzona murem z piachu oraz drutem na wysokości 2 metrów wjazd ze szlabanem otwierającym się "only for West". Wjazdy do miejscowości chronione przez aików oraz półcalówke, na zachodniej stronie walnięte zęby smoka, oraz miny. Przy wjazdach oraz na tyłach bazy (południe) AApody.Południowy mur z tajnym wyjściem. Przywrócone Side Mission w kopalni nad Feruz-Abad. Main Target "Feruz-Abad" zamieniony na nową pozycję "North Airport". Dwa patrole przemieszczające się wokół bazy. Na wieżyczkach strażniczych (5 sztuk) strzelcy wyborowi z M110 NVG.

Określiłbym tę bazę jako "Ostatni Bastion".


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:13, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
PACO
starszy szeregowy
starszy szeregowy



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zimbabwe


PostWysłany: Czw 15:10, 14 Paź 2010    Temat postu:

Bardzo ładnie wygląda baza, chętnie wieczorkiem potestuję Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kristof
Server Master
Server Master



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


PostWysłany: Czw 18:27, 14 Paź 2010    Temat postu:

Misja wrzucona ale sie jeszcze poprawi co tam trzeba!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Pią 16:12, 15 Paź 2010    Temat postu:

Poprawki walnięte wersja "G":

- poprawione side mission, markery znikają i zalicza misje;

-dorzucone kilka rodzai M4 i M16 z podstawki na rzecz graczy;

-odchudzenie misji dla jej płynności na serwerze;

-zamienione Stryker'y na M113 ONZ z powodu ich dennej wytrzymałości w terenie oraz kraksy Dziadka :p;

-posiłki na Mainy dostarczane przez AN-2 TK, pomysł Dziadka bardzo fajnie to wygląda;

Link 18.10.2010 15:00:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 14:41, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Idź do strony 1, 2  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin