Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Skrypt burzy
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.Realclub.fora.pl Strona Główna -> Wysypisko

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kristof
Server Master
Server Master



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


PostWysłany: Czw 17:08, 26 Sie 2010    Temat postu: Skrypt burzy

spróbuj:
w uruchamianiu.
Kod:
nul = [ unitname , radiusofeffect ] script.sqf execVM

w pliku sqf o nazwie script:
Kod:
_obj = _this select 0;
_radius = _this select 1;
_pos = position _obj;

//--- Burza

_velocity = [1.0,1.0,0.0];
_ps = "#particlesource" createVehicleLocal _pos;
_ps setParticleParams [["\Ca\Data\ParticleEffects\Universal\universal.p3d", 16, 12, 48], "",
"Billboard", 5, 3, [0, 0, -6], _velocity, 1, 1.275, 0.9, 15, [9], [[0.9, 0.9, 0.9 ,0.0],
[224/255, 208/255, 127/255, 0.1],[0.8, 0.8, 0.8, 0.0]], [0.01], 1, 0, "", "", _obj];
_ps setParticleRandom [3, [30, 30, 0], [0, 0, 0], 1, 0, [0, 0, 0, 0.01], 0, 0];
_ps setParticleCircle [_radius, [0, 0, 0]];
_ps setDropInterval 0.001;


Zgłoś ten post


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Max255[PL]
starszy kapral
starszy kapral



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mi to przyszło do głowy? [KrK]


PostWysłany: Pią 0:42, 27 Sie 2010    Temat postu:

Powinno być tak:

nul = [unitname, radiusofeffect] execVM "script.sqf";


Polecam ustawienie:

nul = [this, 20] execVM "script.sqf";

i ustawić max. mgłe w edytorze...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Max255[PL] dnia Pią 0:50, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ICE...
Gość







PostWysłany: Pią 8:03, 27 Sie 2010    Temat postu:

Ty polecasz ICE-k będzie musiał wykonać Shocked eh. I tak coś pewnie pozmieniam po swojemu, nic nowego Laughing Laughing Laughing

Ostatnio zmieniony przez ICE... dnia Pią 8:03, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Kristof
Server Master
Server Master



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


PostWysłany: Sob 15:47, 28 Sie 2010    Temat postu:

Artek3333 wyslal mi demo burzy

[link widoczny dla zalogowanych]


ale brak tu na mapie oznaczenia frontu burzowego itd


[link widoczny dla zalogowanych]



w tej misji jest natomiast to wszystko jak powinno byc ale jak to wkleic do naszej Domi

Question

i tu prosba do Panow co moga i potrafia pomozcie Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Max255[PL]
starszy kapral
starszy kapral



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mi to przyszło do głowy? [KrK]


PostWysłany: Sob 22:04, 28 Sie 2010    Temat postu:

Tylko w sumie po co... OA ma standardowo burze piaskowe (patrz jeden z modułów Environment/Otoczenie). Jedyny problem to, że są generowane wyjątkowo różnie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Max255[PL] dnia Sob 22:04, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Nie 12:34, 12 Wrz 2010    Temat postu:

No tak tylo nie wiadomo kiedy gdzie sie pojawi i nadodatek coniektórym muli gre.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin